Защо съм задник и защо трябва да е така

Ако не си задник, хората ще ти се качат на главата. Повечето хора са алчни, малоумни, нискоинтелигентни и т.н. Всеки е доктор, всеки е педиатър, всеки има някакво “умно” мнение. Как така само аз се научих да не коментирам другите?

Всеки ти казва как да си живееш живота, всеки (най-вече  родителите)  си избива комплексите върху тебе. Ако си много кашкавален или много мил, ще ти влязат под кожата и край, ако си много твърд, ще те отритнат, защото не им играеш по свирката и им създаваш проблеми. Ако си просто интелигентен, виждаш цялата картинка и искаш да си живееш тихо и кросто живота, всички насила ще ти влязат под кожата, защото не могат да понесат факта, че не са като тебе. А както знаем, хората са алчни – всеки иска да е най-под Слънцето.

Когато бях дете им казвах – оставете ме намирам, така и така направете, така и така трябва – всички много знаеха. Сега – пак всички живеят мизерно, но се радват че и съм с тях. Майната им.

Leave a Reply

